fru-glad

Alla inlägg under mars 2010

Av FRU GLAD - 30 mars 2010 20:06

   GO KVÄLL I STUGORNA.

Nu har vi ätit middag och diskat färdigt.

Guben har lagat för god mat igen, tar alltid en

portion extra, bara för att det är så gott.

 

Sedan blir jag arg på mej själv, så onödigt att

ta om. När jag redan är mätt.

Nog om detta tjatande och klankande på mej själv, så urbota dumt.

 

                                     

 

Det måste jag intala mej själv, gång på gång.

Jag duger faktiskt som jag är, guben säger ju

tom. att han älskar mej.

Så det finns kanske hopp för den här gamla

käringen.

 

      GO KVÄLL------------fru glad 

 

 

Av FRU GLAD - 29 mars 2010 19:21

                          

Just kidding...............nyss hemkommen ju.

Och kväll är det o trött är jag must sleping snart.

 

Jag kommer snart guben väääänta lite..............

måste bara data en stund....några timmar bara......

 

TITTA på hockyn du lugna ner dej lite...

älsklingen min.          daaarling puss puss

 

                      

                                                

  Jag kommer snart älskling måste träna lite först.                                            
                                                



 

   Och så bara måste jag blogga lite,

så alla mina läsare o följare får sitt, you vet...........

 

   fru glad

 

 

Av FRU GLAD - 28 mars 2010 12:08

                           Åter dags för

en ny härlig dag eller what.......

Denna dagen är den första på återstoden av det

som är kvar ,,,,,,,,,,,,,,,och det är inte mycket........

 

Känns det som i dag grått o mulet surt o jävligt.

 

 

                        Jag vill ha ett

nytt liv, vinna miljoner på lotto åka på

lyxkryssning. Gå ut på restaurang dansa

rumpan av mej, leva livet hej va det går undan.

 

                         Men jag bara sitter här helt

apatisk orkar ingenting mer.

Livet är slut och glädjen bortblåst med vinden.

 

 

                      

Jag ska gå ut och leta efter glädjen tror jag

när det blir sommar och sol.

 

Man kan inte skapa en ny början på livet,

 MEN ALLA KAN KÄMPA FÖR ATT SLUTET

BLIR SOM MAN själv vill.

 

Måste ta mej själv i kragen ringa barn o barnbarn träffas lite och umgås.

Har tappat kontakten helt med dom och mej själv.

 

Känner mej bara skuldmedveten för allt och

ingenting.

 

 

   fru glad                                         

 

                                                  
       

 

 

 

 

Av FRU GLAD - 26 mars 2010 13:31

                         Hej alla glada, i dag är det

baske mej vår. Så härligt väder sol och fint.

Det finns hopp om livet.

Så by by vintern och alla snögubbar o rusk.

Fram med vårkläderna o lättare skor ,och bästa

humöret.

 

                           Påsk är det ju också

                                       snart , de e ju lite kuligt.

 

 

   Har ni lyft blicken lite och tittat

                     på all fåglarna som bygger bon,

                     och kvittrar omvartannat.

                     Det är lite häftigt faktiskt med

                     fåglar.

 

                                         

Och så måste jag börja hoppa hopprep också

o bättra på formen.

Har ätit alldeles för mycket i vinter, tjock och

fet o glad är jag. Thats my lives.................

 

TJINGELING

                                                 fru glad

Av FRU GLAD - 25 mars 2010 20:35

                                                  

             


Go kväll därute i stugorna allt lungt o fint

hoppas jag.

Jag har varit och hämtat p-piller till ? ? ? ?

Näää inte till mej till katten

det är ju vår nu så hon är ju lite orolig av sig.

 

Lilla sötnosen hon ska alltid vara nära mej,

precis som guben.

Äccch jag bara larvar mej så klart.

 

 

                  Grannen som jag  har

berättat om förut har lugnat ner sig nu.

Vet inte om han är sjuk eller vad, men vi

klagade ordentligt hos Botkyrkabyggen.

Som skulle starta en störningsutredning, och

hoppas han fick en varning. Lungt är det i alla

fall för tillfället.

                                    HAPPY HAPPY

 

                          fru glad

                                  

 

 

Av FRU GLAD - 22 mars 2010 11:29

   Hej all mina vänner hoppas ni mår

bra och så. Här sitter jag ensam ,mens guben

är på rymmen efter en kall bira.

Det är nog bra att han får vara ifred och

jag också.

Men vi har haft lite roligt i helgen och så.

 

                             

Fredag o lördag kväll var vi på annas krog i

nynäshamn och dansade natten lång.

Det är bra för guben och gumman att komma ut

lite.

 

                       

 

Hoppas ni får en solig och skön dag med

mycket kärlek. Ge många kramar till dem

du älskar nära o kära.

Njut  om ni har en altan eller uteplats , det har

inte vi och det är jättetrist.

 

Imorgon är det jobb som gäller har trauma

för det.Känner mig lite stressad annars hade

jag följt med guben och tagit en öl.

 

Längtar och trängtar efter semester nu.

 

                        PUNKT O SLUT

                                                  
fru glad 

Av FRU GLAD - 13 mars 2010 14:33

   Och det här är

precis en sån lång grå tråkdag bu o blä.

Och när ska jag bli en glad positiv rolig och

snäll person då.

Aldrig känns det som, shit happens oh mama.

 

                        

 

Jag har varit ute och handlat och så, men nu sitter man här igen o bloggar. Är det någon som läser vad jag skrivit, ooooh neeej det går ju inte

för sig. Jag har ju inga vänner så elak o dumm

som jag är.

Kallas det här för vårdepp - ja förmodligen.

 

Allt blir bättre dag för dag, var det någon som sjöng eller............

 

                        fru glad  

Av FRU GLAD - 13 mars 2010 14:13

                                        


Det stämmer in så bra, vi har ju katt o servar den

hela tiden. Vi funderar nu på om hon ska få en

kattkompis, tror det vore kul för henne.

En hane tänkte vi korthårig, tendenser att bli

BIG.

                     

 

Detta är ju våran vinzentina, vill alltid vara med

hon behöver tydligen sällskap.

 

   I love cats.........................

 

                                                  

   fru glad

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Skapa flashcards