fru-glad

Alla inlägg under oktober 2010

Av FRU GLAD - 28 oktober 2010 19:14

                   


Go kväll  därute i slott och koja, hoppas ni har kommit hem från arbete o andra göromål. Kom ihåg det vi inte hann med i dag, det gör vi i morgon eller någon annan dag.

Till o med jag som går så sakta kommer så småningom fram dit jag ska.

Helt otroligt men så sant som det är sagt.

 

        

 

Återigen ishocky på teven det går lite bättre för södertälje nu, tur de då blir guben lite glad o så.

 

    

 

Här är två bilder jag tagit med nya mobilen, på min promenadväg till jobbet.

Snarare på hemvägen på morgonen är det så mörkt att jag har ficklampa.

 

tjenixen på er. fru glad

Av FRU GLAD - 26 oktober 2010 19:19

 


Go kväll på er alla mina vänner hoppas allt bra med er, friska och krya o alerta.

Jag ska bara tala om för er att det är ishocky på tv för de som är intresserade.

 

Inget matprogram halv åtta hos mej inte, i stället det där fåniga postkodlotteriet.

Så mycket reklam i ett o samma program det är lite äckligt tycker jag.Annars en bra programide med tävlande och så.

 

         

                     


Och det var tre minus i morse och ishalka, det var bara att ta på vinterkängorna och långfilsingarna.

Hösten är underbar mörk , kall stjärnklar bäst helt enkelt.

 

                 Ha det gott önskar fru glad

Av FRU GLAD - 2 oktober 2010 17:52

   NU ERE LÖRDAG

Klackarna i taket och hålligång i skogen eller inte.Nä käringen o guben får nog hålla sig hemmavid några veckor nu, och ta det lite easy så att säga.

 

Datorn jävlas med oss och flippar ur hela tiden, lite jobbigt så att säga.

 

Annars allt lungt hemmavid här uppe på berget i skogen.

 

 Nu skulle jag precis lägga ut en bild, då började datorjäveln flippra med bilderna...............eländes elände

 

Precis nu när jag blivit data beroende, helvetes jävla skit,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

GO KVÄLL PÅ ER ALLA GLADA,,,,

önskar fru glad,sur o trött gnällig           

Av FRU GLAD - 1 oktober 2010 14:13

  

Hejsan nu ska vi tala om det här med ålder och annat tjafs o så.Läste ett inlägg i Expressen om att Bert Karlsson är rädd för att åldras och bli gammal.

Jag tycker att han borde försöka coola ner sig lite granna o börja njuta av livet i stället för att svara i telefon 50gr om dan som det står skrivet.

 

Äta lite fler bakelser och njuta av livet i stället för att arbeta ijäl sig.

 

Själv njuter jag så fort jag bara kan om tid o kassa tillåter.

 

Tänk så kort tid vi lever på denna jord, det är ruskigt att tänka på.

 

Själv går jag och funderar på skitsaker o förstorar saker och ting. Som kvinnor ofta gör har jag förstått.

Förbannar mej själv när jag är sådan dumbomm.

 

Som ni hör så låter jag lite splittrad det är inte så lätt att släppa allt och bara njuta av livet.

 

                       

 

GO EFTERMIDDAG PÅ ER ALLA GLADA.......

 

                                                  
fru glad o nöjd

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Skapa flashcards