fru-glad

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

BERT KARLSSON

Av FRU GLAD - 1 oktober 2010 14:13

  

Hejsan nu ska vi tala om det här med ålder och annat tjafs o så.Läste ett inlägg i Expressen om att Bert Karlsson är rädd för att åldras och bli gammal.

Jag tycker att han borde försöka coola ner sig lite granna o börja njuta av livet i stället för att svara i telefon 50gr om dan som det står skrivet.

 

Äta lite fler bakelser och njuta av livet i stället för att arbeta ijäl sig.

 

Själv njuter jag så fort jag bara kan om tid o kassa tillåter.

 

Tänk så kort tid vi lever på denna jord, det är ruskigt att tänka på.

 

Själv går jag och funderar på skitsaker o förstorar saker och ting. Som kvinnor ofta gör har jag förstått.

Förbannar mej själv när jag är sådan dumbomm.

 

Som ni hör så låter jag lite splittrad det är inte så lätt att släppa allt och bara njuta av livet.

 

                       

 

GO EFTERMIDDAG PÅ ER ALLA GLADA.......

 

                                                  
fru glad o nöjd

 
 
wiper

wiper

3 oktober 2010 13:08

Så jäkla bra skrivet av dig fru glad ;) så skall det vara och vi själva har vräkt i oss i helgen men så bra vi mår :)) Ja du man slänger bort mycket tid på struntsaker och bagateller. Numera försöker jag skärpa mig och tänka positivt så mycket som möjligt.

Gillar den roliga bilden med damen och dataspelet :D helt suverän. Kul och häftig bild på dig. Jag blir glad av din färgstarka blogg med dom roliga animeringarna

kramar från mörkaste Småland ;)

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

3 oktober 2010 17:07

Tack för kommentarerna det värmer att få höra lite beröm det behöver vi alla få en dos av då och då.Man ska försöka ta vara på stunderna när de kommer.
Kram till dej från fru glad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards