fru-glad

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

DET VI INTE GÖR I DAG

Av FRU GLAD - 28 oktober 2010 19:14

                   


Go kväll  därute i slott och koja, hoppas ni har kommit hem från arbete o andra göromål. Kom ihåg det vi inte hann med i dag, det gör vi i morgon eller någon annan dag.

Till o med jag som går så sakta kommer så småningom fram dit jag ska.

Helt otroligt men så sant som det är sagt.

 

        

 

Återigen ishocky på teven det går lite bättre för södertälje nu, tur de då blir guben lite glad o så.

 

    

 

Här är två bilder jag tagit med nya mobilen, på min promenadväg till jobbet.

Snarare på hemvägen på morgonen är det så mörkt att jag har ficklampa.

 

tjenixen på er. fru glad

 
 
wiper

wiper

29 oktober 2010 12:55

Vilket sant ordspråk till den fina bilden längst upp. Jag går så sakta på mina mindfulnesspromenader så i början trodde jag inte att jag skulle ta mig hem :)) men man kommer alltid fram. Vilka fina bilder du tar med din nya mobil. Läcker ram runtom också.

Ha en fin fredag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

31 oktober 2010 18:02

Tack för kommentaren jag blir alltid lika glad när du tittar in hos mej.Ja mobilen tar jättebra kort men jag är inte så bra på att ställa in den riktigt än.Kram till dej från fru glad.

 
wiper

wiper

3 november 2010 10:37

Vad gullig du är ;) Jag har också en ny mobil som jag måste lära mig alla funktioner på. Vill bara önska dig en fin dag och jag hoppas du inte har vårt störtregn med blåst

kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

4 november 2010 20:43

Hejsan jo visst vi har också fått regn o blåst men det är bara härligt tycker jag, när det viner om kinderna.Då känns det att man lever och är människa.
Kram till dej från fru glad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards