fru-glad

Alla inlägg under januari 2011

Av FRU GLAD - 31 januari 2011 18:38

  


Visst har vi många krav på oss  vi

 

människor, eller vi sätter väll kraven

 

själva kanske. För att framstå så

 

perfekta smarta roliga och vackra,

 

precis som vi tror andra vill se oss.

 

Men egentligen gillar vi väll alla lite udda och

roliga personliga typer, som törs bjuda på sig själva.

 

Det är så roligt när de visar dokumentärer på SVT om udda människor.

Då ser man att ödets lotter faller olika här i livet.

 

      

                                                  
         fru glad 

Av FRU GLAD - 27 januari 2011 20:16

   Hej mina vänner som tittar in till mig då o då det är mycket uppskattat ska ni veta.

 

Guben tittar på den däringa hockyn som pågår jämt

 

och ständigt, jag brukar sticka lite samtidigt i

 

soffhörnet där jag brukar sitta och trycka.

 

Lön har jag ju också fått för allt slit och släp på jobbet.

Storhandlade en massa mat och fick skjuts hem av yngste

sonen.GULLE BARN

 

På söndag blir det kalas för lilla barnbarnet AMIN 2år.

Måste ut i morgon o hitta någon bra present som han

kan ha roligt att leka med.

 

 

                  fru glad

Av FRU GLAD - 22 januari 2011 20:34

http://www.youtube.com/watch?v=AozJBa3Q-1s&feature=fvst


HEJDÅ!

NU GÅR VI OCH DANSAR!

NATTI NATTI!

SOV GOTTT!

Av FRU GLAD - 22 januari 2011 18:24

    



http://www.youtube.com/watch?v=oOxsNAjeN-A


DET HÄR TYCKER JAG ÄR SÅ ROLIGT!

 

FASTNADE FÖR DEN HÄR FÖRSTA GÅNGEN

 

JAG SÅG DEN!

 

FRU-GLAD.



Av FRU GLAD - 22 januari 2011 16:07

http://www.youtube.com/watch?v=l2zk56DDjGc


DET HÄR ÄR LITE AV DET SOM VI LYSSNAR PÅ

JUST NU!

TACK O HEJ!

LEVERPASTEJ....

      

 

FRU-GLAD.



Av FRU GLAD - 22 januari 2011 12:58

              LAP-TOP



Har ni en lap-top därhemma, jaaa säger ni så klart

 

vi har, har ni ifones eller vad  det nu heter

 

självklart säger ni.

 

Platt   -tv   ,micro med de senaste finesserna, dammsugare som suger rent hela hemmet i ett nafs...................

 

 

  

 

 

Hur är det med själva livet då

 

glömdes det bort på vägen.

 

någonstans mellan hemmet ,

 

jobbet och mataffären.

 

Denna jävla stress överallt jag

 

blir galen snart.

 

         fru glad

 

Av FRU GLAD - 22 januari 2011 11:14



   


I PARIS HAR JAG ALDRIG VARIT heller,

men en fin bild jag hittade på nätet.

 

Och så får vi se vad den här dagen har att

bjuda på, fint väder är det i alla fall.

 

Guben tittar på skidor och här sitter jag och katten ligger nästan på tangentbordet.

 

 

        fru glad

 

 

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards