fru-glad

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

MIDSOMMAR

Av FRU GLAD - 17 mars 2011 19:45

    


Torsdag kväll och som vanligt ishocky på burken, guben sitter som klistrad .

Men det är okey då får jag ha datorn för mig själv   hi hi hi...

 

Nu är jag äntligen frisk från kräksjukan, lite orolig i magen men annars bra.Den tog sin tid faktiskt, hoppas ni inte drabbas mina vänner.

 

        Och så tänkte jag att våren var här, men icke sa nicke svinkallt är det så fort en kommer utanför knuten.

Och snö har de lovat till i morgon 15cm cirka, själv ska jag lägga mig i ide och sova tills midsommar.

 

  fru glad 

 
 
wiper

wiper

18 mars 2011 11:07

Kul bilder ;) Ja du det är tur att man har datan då om gubben vill kolla sport. Härligt att du är frisk från kräksjukan som inte skall vara nån höjdare. Jag verkar vara immun mot kräksjukan för jag har aldrig haft den.

Man får som du säger gå i idé snart.

Ha en fin fredag vännen
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

20 mars 2011 13:23

Jaa och i dag är det skidor på burken, så jag och katten sitter i köket med datorn o varandra.Det är allt tur jag har lilla missen, som just nu verkar vilja ut och springa efter någon stilig hane.Det är ju vår i luften+5gr och sol i Tumba.
Kram till dig wiper från lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards