fru-glad

Alla inlägg under april 2011

Av FRU GLAD - 14 april 2011 21:13

       


NU HAR VÅREN KOMMIT MOR

NU FÅR VI GÅ UTAN STRUMPOR OCH SKOR.....................

Nej inte riktigt än kanske, men snart är det daxs i alla fall att ta fram sandalerna och sommar klänningen.

Jag bara älskar att gå barfota i sandaler det är så skönt.


Och så har jag börjat ha klänning på sommrarna, för några år sedan trodde jag att jag såg mindre tjock ut i byxor.

Men så är icke fallet (tror jag) i alla fall. Jag stängde in mig själv i en massa kläder i värmen. HERREGUD så korkad en människa kan vara.


Skit samma föresten det här är jag och så här ser jag ut, jag får bära mina kilon själv ,ni slipper ju det.


Ut och jogga med er nu, gi banta och lev sunt och jobba ihjäl er i  stället.

                                                  

               fru glad

         

Av FRU GLAD - 5 april 2011 19:44

   

 

Nu är våren här hör o häpna efter den långa vintern, nu kan man lätta på jackan lite.

Vända fejan mot skyn och solen o bara njuta lite, och bara vara.


Annars är det omorganisation på jobbet som gäller för mig, gamla käringen  jag är så trött nu.Gillar inte förändringar är en inbiten vanemänniska.


Ska byta ort och lokal samt få tio nya arbetskamrater, som är smått hysteriska allihop......hujedamej säger jag bara.


Fortsättning följer kanske en annan dag....



    fru glad




Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Skapa flashcards