fru-glad

Alla inlägg under juni 2011

Av FRU GLAD - 20 juni 2011 22:28

       


SEMESTER.......SEMESTER har jag nu. hi hi

 

Hela fem veckors semester har jag helt underbart fantastiskt skönt.

 

Bara varva ner sig o bara vara och göra det en själv vill.

 

Det finns inga måsten för mig och guben nu, det ska bara rulla på som vi vill.

 

 

            Måste bara visa lite bilder på yngsta grabbens dotter 7månader så bedårande söt, lilla gumman.

 

Farmor älskar dig.

 

 

Natti natti,,,,,,,,,,,,,,,

 

 

Av FRU GLAD - 11 juni 2011 23:01

     


Så lätt att glömma ibland eller hur, en får sätta upp små mål för sig själv ,då blir i alla fall jag glad när någonting uppfylls ibland.

 

Kramas o skratta så mycket en förmår, men det är banne mej inte så lätt alla gånger kanske.

Man kanske har ont någonstans eller någe annat problems.....................

 

 

                        fru glad

 

 

Av FRU GLAD - 10 juni 2011 17:32

      Nu är det bestämmt ett bra

tag sedan vi hördes av tror jag.


HÖR O HÄPNA jag har halsfluss mitt

i värmen.


Var till vårdcentralen i går är till o med så modern, så guben

bokade en akut-tid på datorn.


En titt i halsen 1sek jag lovar,

det ser inte bra ut det där sa

läkaren.

Så nu är det kåvepenin som gäller

i tio dagar.


Stackars lilla mig..............


KRAM fru glad





Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Skapa flashcards