fru-glad

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

VARM OM FÖTTERNA

Av FRU GLAD - 8 oktober 2011 21:50

     Nu är hösten äntligen här,,,,


Jag tycker det är så fint med hösten alla


vackra färger på löven, och den friska


luften. Att ta på sig varma kläder och gå


ut, när vinden viner om öronen.


DET ÄR LYCKAN här i livet eller.....


Jajamensan det är en av alla lyckor i alla


fall.


           


Det gäller ju att ta vara på livet som det så

vackert heter,ta vara på de små lyckorna.....


En vet ju aldrig hur länge det varar.


Livet är såå kort o fjuttigt i det stora hela......


Knasiga funderingar så här på kvällskvisten


kanske, men det är mina funderingar.


    FRU GLAD o lycklig o varm om fötterna................  ........................

 
 
wiper

wiper

24 oktober 2011 08:48

Jag har bloggvila just nu men måste bara få gå in och hälsa dig välkommen tillbaka. Jag har verkligen saknat dig och gått in här rätt ofta för att kolla.

Jag älskar också hösten som du beskriver så bra. Livet är verkligen kort och jag fattar inte vart åren tagit vägen. Ju äldre man blir ju fortare går det. Tack för ditt härliga och positiva inlägg som höjer mitt humör flera grader

Ha en fin måndag
varma kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards