fru-glad

Alla inlägg under november 2011

Av FRU GLAD - 25 november 2011 18:42

         



TJINGELING DÄR UTE I STUGORNA E DE BRA MED ER?


Själv är det ganska okey faktiskt, lite småkrämpor men en ska ju inte gnälla int.


Våran katt ligger precis framför mig på bordet o stirrar mig in i ögonen, jag tror bestämmt hon vill mig något.

Hon vill nog ha ny mat o kelas med lite grand, det är precis som en själv känner det imellanåt


    fru glad

Av FRU GLAD - 16 november 2011 18:45


      

Oj så svart o mörkt det är ute nu, halt börjar det bli också.Är livrädd att ramla o slå mig inte så kul precis.

Men hej o hopp här kan en inte sitta och gråta för de int, blir inte så mycket bättre för de.

 

Hade återigen ett sånt där produktions möte på jobbet i dag, möten är otroligt onödigt enligt mig.

 

Det senaste var det gick väldigt bra oktober månad det var snudd på bonus.Men så klart inte tillräckligt bra. Så sorry inget extra.............

 

Inte nog med det inget JULBORD för personalen heller buuuuuuu

 

Cheferna blir vällan bjudna till höger o vänster i vanlig ordning.

 

Jaaa det var gnället för idag mina vänner vi höres.

 

    fru glad

Av FRU GLAD - 15 november 2011 19:08

   


KÄRA MAMMA OCH PAPPA NÄR DE VAR UNGA OCH

 

VACKRA, OCH SÅG FRAMEMOT LIVET.

 

NU HAR DOM VARIT GIFTA I 60 år, har bott i samma hyres tvåa lika länge. Och klarar sig ganska skapligt faktiskt.


Mamma fick en så kallad tia för några månader sedan men har hämtat sig förvånansvärt bra.


Många hundar har det blivit genom åren, och två barn har de satt till världen.


LIVET ÄR FÖRVÅNANSVÄRT KORT TYCKER JAG.


Det gäller att försöka njuta i det lilla.


Livet är skönt ,livet är underbart men kort.........................



              fru glad

Av FRU GLAD - 14 november 2011 12:56

                     HEJ IGEN NU VAR DET

 

ETT TAG SEDAN JAG VAR HÄRINNE.

Tiden har bara sprungit ifrån mig och dagarna bara rullat på i en evinnerlig fart.


Barnbarn och barn att tänka på och lite kalas däremellan.

Och så det det evinliga jobbet att ta sig till, jobbet är inte så farligt det jobbigaste är att ta sig dit o hem.


Pendeltåget har ju vissa störningar som bekant.

SIGNAL FEL-LÖVHALKA-SPÅR FEL-PERSONAL fel-mm.mm.mm


Och nu medans jag är i gång på gnäll linjen. Vi fick besök av bovärden på Botkyrka byggen de ska tydligen göra servicebesök en gång vart annat år.


Fråga mig inte varför,     de stack näsan innanför dörren jag lovar högst 30sek.


Jag i min dumhet trodde de skulle anteckna lite brister för att rätta till, men icke sa nicke.


Det är Botkyrka byggen i ett nötskal. sätt personalen på meningslösa arbetsuppgifter i stället för att göra nåt konkret.


MYCKET GNÄLL I DAG men bättring utlovas härmed.


          fru glad

Ovido - Quiz & Flashcards