fru-glad

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

FRU GLADS ÅTERKOMST

Av FRU GLAD - 14 november 2011 12:56

                     HEJ IGEN NU VAR DET

 

ETT TAG SEDAN JAG VAR HÄRINNE.

Tiden har bara sprungit ifrån mig och dagarna bara rullat på i en evinnerlig fart.


Barnbarn och barn att tänka på och lite kalas däremellan.

Och så det det evinliga jobbet att ta sig till, jobbet är inte så farligt det jobbigaste är att ta sig dit o hem.


Pendeltåget har ju vissa störningar som bekant.

SIGNAL FEL-LÖVHALKA-SPÅR FEL-PERSONAL fel-mm.mm.mm


Och nu medans jag är i gång på gnäll linjen. Vi fick besök av bovärden på Botkyrka byggen de ska tydligen göra servicebesök en gång vart annat år.


Fråga mig inte varför,     de stack näsan innanför dörren jag lovar högst 30sek.


Jag i min dumhet trodde de skulle anteckna lite brister för att rätta till, men icke sa nicke.


Det är Botkyrka byggen i ett nötskal. sätt personalen på meningslösa arbetsuppgifter i stället för att göra nåt konkret.


MYCKET GNÄLL I DAG men bättring utlovas härmed.


          fru glad

 
 
wiper

wiper

15 november 2011 10:52

Vad roligt att se dig fru glad, nu blev jag glad och även för din kommentar. Jag förstår att du haft fullt upp, har man både barn, barnbarn och arbetar så finns det knappt nån tid över. Politikerna tycker man skall åka kommunalt men det verkar ju inte funka. Det går ju inte att komma för sent varje dag.

Det var verkligen ett meningslöst besök från bostadsbolaget. Verkar bara vara för syns skull för att få det på papper så dom visar att dom skött sig :( det var ingen höjdare.

Härliga bilder som man blir glad av

Ha en fin tisdag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

15 november 2011 19:04

Ja känner mig lite uppjagad o stressad faktiskt,vill helst kura upp i soffhörnet o sticka och titta på en bra film.
Tycker att alla över 55år ska få pension, de som vill självfallet.
Roligt du kommenterar mig,kramar till dig,,,,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards