fru-glad

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

MINNEN

Av FRU GLAD - 15 november 2011 19:08

   


KÄRA MAMMA OCH PAPPA NÄR DE VAR UNGA OCH

 

VACKRA, OCH SÅG FRAMEMOT LIVET.

 

NU HAR DOM VARIT GIFTA I 60 år, har bott i samma hyres tvåa lika länge. Och klarar sig ganska skapligt faktiskt.


Mamma fick en så kallad tia för några månader sedan men har hämtat sig förvånansvärt bra.


Många hundar har det blivit genom åren, och två barn har de satt till världen.


LIVET ÄR FÖRVÅNANSVÄRT KORT TYCKER JAG.


Det gäller att försöka njuta i det lilla.


Livet är skönt ,livet är underbart men kort.........................



              fru glad

 
 
wiper

wiper

16 november 2011 11:26

vilken fin bild på dina föräldrar och Grattis till dom på 60-årsdagen. Mina föräldrar hann vara gifta lika länge innan pappa gick bort för 5 år sedan. Tänk att dom bott kvar i samma lägenhet, det är nog ovanligt. Skönt att din mamma är bra nu efter sin tia. Ja du livet är kort och man fattar inte vart den tagit vägen när man nu sitter här och är gammal själv. Jag lever för dagen numera.

Fint skrivet. Ha en härlig dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

16 november 2011 18:44

Ja det är roligt att de fortfarande finns kvar, och kan bo hemma.Men det är faktiskt min bror som hjälper dem då han aldrig flyttat hemifrån.Ett lite annorlunda öde för honom men han verkar trivas med livet och arbetar också.Det är något jag aldrig talat om på mitt arbete, då sådant inte är acepterat tror jag.En ska ju vara som alla andra eller.........
För övrigt tycker jag det är ganska skönt att bli lite äldre, och vi är ju inte lastgammla heller hur?
kramis till dig wiper,,,,,,,,,,,

 
wiper

wiper

18 november 2011 19:55

Jag överdrev lite om åldern, är lite dramatisk. Vi är inte lastgamal än som du säger. Om din bror trivs med det så är det rätt för honom och alla måste få göra det dom känner för. Jobbigt att folk sakll lägga sig i jämt och ha åsikter jämt.

kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

20 november 2011 15:19

Ja jag trivs jättebra med min ålder just nu, är 56 i år.Det känns ju lite här o där men så är det vällan att vara människa.
Det har nog bara blivit så med min bror, han är lite blyg och så.Livet ser så olika ut för alla och ingen har rätt att se ner på någon annans liv.För det är bara deras....
kram till dig wiper

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards