fru-glad

Direktlänk till inlägg 16 november 2011

FRU GLAD

Av FRU GLAD - 16 november 2011 18:45


      

Oj så svart o mörkt det är ute nu, halt börjar det bli också.Är livrädd att ramla o slå mig inte så kul precis.

Men hej o hopp här kan en inte sitta och gråta för de int, blir inte så mycket bättre för de.

 

Hade återigen ett sånt där produktions möte på jobbet i dag, möten är otroligt onödigt enligt mig.

 

Det senaste var det gick väldigt bra oktober månad det var snudd på bonus.Men så klart inte tillräckligt bra. Så sorry inget extra.............

 

Inte nog med det inget JULBORD för personalen heller buuuuuuu

 

Cheferna blir vällan bjudna till höger o vänster i vanlig ordning.

 

Jaaa det var gnället för idag mina vänner vi höres.

 

    fru glad

 
 
wiper

wiper

18 november 2011 19:58

Jobbigt med onödiga möten tycker jag också. Det är ju inte klokt att dom inte kan bjuda sina anställda på julbord längre :( Cheferna dom förlustar sig och har det bra. Förut var det självklart med julbord. Fattar inte att det blivit så fattigt dom sista åren men det är väl för att höjdarna skor sig och roffar åt sig mer och mer.

Ha en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

20 november 2011 15:11

Ja möten har aldrig varit min melodi precis, tycker bara at de är onödiga eller alldeles för långa om det inte är nåt särskilt
kramar till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Skapa flashcards