fru-glad

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

TOMTEN O JAG

Av FRU GLAD - 29 december 2011 00:04

        Jaha nu är det tomten o jag igen då, hi hi

 

Bjällerklang bjällerklang, ding dång tippe tippe tipptapp

 tomten smyger tyst det är i huset tyyyst i hela huset.

 

OCH IN RINGER snart det nya året dååå ska jag bli smal o vackrare, snällare och allt vad ni vill...............

 

HALELUJA amen............fru glad

 

 
 
wiper

wiper

30 december 2011 13:45

Härliga bilder. Jag har bestämt mig för att inte ge nåt nyårslöfte för jag har aldrig lyckats hålla nåt ;)) Roligt skrivet

Ha en fin fredag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

14 januari 2012 14:38

Ja jag brukar inte heller ge nyårslöften, tycker det är lite larvigt.Men nu börjar kilon läggas till kilon ,så jag tänkte lite smått ta tag i det (kanske)maybe.......

kramar tillbaka snälla wiper

 
wiper

wiper

24 mars 2012 12:08

Nu har jag inte sett dig på så länge. Hoppas allt är väl med dig och din familj

Ha en härlig helg
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

23 april 2012 12:16

Jo tack snälla du allt är bra här.Jag kanske börjar blogga lite igen senare kanske.Men jag brukar gå in o titta på din fina blogg då o då.Kramar till dig wiper

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards