fru-glad

Direktlänk till inlägg 11 maj 2012

FÖR MYCKET HOCKY. alla som är emot säg er mening tjejer......

Av FRU GLAD - 11 maj 2012 21:18

            JAA en liten semla vore ju gott så här i ishocky tider. att trösta sig lite med.medans mannen glor på sin förbenades hocky-----------

 

 

Det är ju alldeles för mycket hocky enligt min mening.......

 

Allvarligt talat vad är det för mening att jaga en liten puck.................

 

 

          PUSS PÅ ER.love you

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards