fru-glad

Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

SEMESTER

Av FRU GLAD - 20 juni 2011 22:28

       


SEMESTER.......SEMESTER har jag nu. hi hi

 

Hela fem veckors semester har jag helt underbart fantastiskt skönt.

 

Bara varva ner sig o bara vara och göra det en själv vill.

 

Det finns inga måsten för mig och guben nu, det ska bara rulla på som vi vill.

 

 

            Måste bara visa lite bilder på yngsta grabbens dotter 7månader så bedårande söt, lilla gumman.

 

Farmor älskar dig.

 

 

Natti natti,,,,,,,,,,,,,,,

 

 

 
 
Maggan

Maggan

22 juni 2011 18:57

Jättesöt litet barnbarn du har.Förstår att Farmor älskar henne.
Jag får önska dig en riktigt skön semester nu då. Slappa och ha det skönt.
Kram vännen.

http://bloggplatsen

FRU GLAD

22 juni 2011 21:41

Jo tack snälla Maggan lillan är så härlig och bedårande.Fem barnbarn har jag begåvats med de är från 7mån till 18år, jag blev farmor första gången när jag var 38år.
Och nu ska jag bara vara på semestern och ta det som det kommer.
Stor kram till dig

 
wiper

wiper

23 juni 2011 14:03

Det låter helt underbart. Vad roligt att du nyss fått ett barnbarn, Grattis! Hon är så söt så man smälter. Förstår att ni är glada.

Ha en underbar midsommar och en härlig semester
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

23 juni 2011 18:57

Ja hon är helt bedårande lillan, det är så roligt att vara farmor.
Jag önskar dig o mannen en fin solig midsommar, kanske i glada vänners lag.
Kramar till dig

 
wiper

wiper

12 juli 2011 08:40

Hoppas allt är väl med dig och din familj. Du har kanske semester?

Ha en fin dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

13 juli 2011 18:19

Jo tack snälla du allt bra här, inne på fjärde sem. veckan och har nästa vecka också.Så skönt att bara vara ledig o så.Jag orkar inte ens blogga men kikar in på din fina blogg då o då.Kramar till dig

 
irja

irja

9 september 2011 00:31

Har du semester än ???
Välkommen tillbaks....
KramiZ IA....

http://40-talisten. bloggplatsen . se

 
wiper

wiper

24 oktober 2011 08:50

Vilka härliga och fina bilder på barnbarnet. Vad härligt att du haft semester och bara fått njuta.

kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards