fru-glad

Alla inlägg under januari 2010

Av FRU GLAD - 30 januari 2010 18:25

  


LÖRDAGS KVÄLL OCH SÅ SITTER MAN

 

HÄR , med katten brevid sig o guben

 

på andra sidan.VI SKA NOG TITTA PÅ

 

aidensfild, en gammal trevlig engelsk serie.

 

Vi är helt fixerade av den serien, kan

 

rekommenderas.

 

   fru glad

Av FRU GLAD - 30 januari 2010 17:02

  


   Vantar före

 

tvätt, ska tovas i maskin.

 

 

Sedan blir de hälften så stora.

 

Det är lite roligt att se hur de blir.

 

NÄSTA PROJEKT BLIR

 

strumpor i raggi.

 

  

 

 

HÄR ÄR EN VINTERBILD ,jag tog i dag,

 

  

 

TACK FÖR MEJ,,,önskar er alla en trevlig

 

kväll,MED lite gott att äta o lite mys   

 

fru glad

Av FRU GLAD - 30 januari 2010 14:14

  


VARFÖR SKA MAN RUSA IGENOM

 

livet.Vi måste lära oss att ta vara på

 

varje dag och varandra...

 

säga lite uppskattande ord till sin älskling.

 

 

  

 

fru glad

Av FRU GLAD - 30 januari 2010 13:51

  



Nu är det redan lördag,

 

 

och ute har jag varit.Kallt och soligt

 

var det.

 

KISSEKATTEN ligger nästan på

 

tangentbordet, när jag skriver.

 

HON är så trevlig våran katt.

 

   HÄR ÄR EN BILD PÅ NÅGRA

 

som bor i badrums-skåpet.

 

  

 

   fru glad

 

 

Av FRU GLAD - 29 januari 2010 18:31



     


Nu har jag äntligen tagit bilder

 

på mina stickade strumpor.

 

DET ÄR JÄTTEBRA TERAPI.

 

som kan rekomenderas, att sticka menar jag.

 

 

     stickade barnstrumpor.För små kalla fossingar.  

 

Annars är det lungt i kväll,det blir

 

att guben och jag tittar på teve.

 

OCH LITE FREDAGSMYS.....  

 

  

 

 

FRU GLAD

Av FRU GLAD - 28 januari 2010 19:10


  



  

 


KÄNNER MEJ LITE ARG O SUR

 

I DAG.

 

Vet inte varför -men det blir så

 

ibland. 

 

JOVISST VET JAG VARFÖR............

 

snöigt, moddigt, jävligt och så jobbet.

 

Det förbenade jobbet. varför måste.

 

måste man.

 

Jag vill ju bara vara hemma o äta tårta...........

 

 

Måste börja banta i morgon

 

 

  

 

FRU GLAD

Av FRU GLAD - 28 januari 2010 11:47

  


  


ÄR PÅ JOBBET.

ÅTERKOMMER SENARE!

 

  

 

FRU-GLAD.

Av FRU GLAD - 27 januari 2010 18:48

  


  


ÄNTLIGEN HEMMA IGEN HOS GUBEN.

 

Efter en lång dag på jobbet, det gick bra med

alla kommunikationer trots snö-yran.

 

JAG FICK HEMLAGAD POTATISMOS OCH

 

PANN-BIFF SOM GUBEN LAGAT I DAG.  

jätte-gott går upp kilo efter kilo.

 

 

BARA I MORGON KVAR ATT JOBBA SEDAN

 

Ledig i fyra dagar, så härligt.

 

GOSA lite, blogga, sticka, handla o tvätta.

 

 

  

HOPPAS NÅGON SKRIVER EN

 

en liten snäll kommentar till mig.

 

blir så glad då.

 

fru glad     

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards