fru-glad

Alla inlägg under maj 2011

Av FRU GLAD - 12 maj 2011 22:08

  

Nu är våren äntligen här, vintern har varit lång och kall.

 

Äntligen får vi gå utan strumpor o skor säger mor.

 

Ja en försöker ju vara lite filosofisk så här på kvällskvisten, känner mig rent av lite glad i själen faktiskt.

 

 

    Ja jag är en sån däringa saktgångare, men även jag kommer fram i tid faktiskt...............

NO HURRY

 

J a och så va ju det här med palten då, som jag skulle inhandla till min kära mor.Den låg i frysdisken den, själv har jag aldrig smakat.

Det ser ju inte aptitligt ut precis, mor min vill ha sidfläsk och bogfläsk, bruna bönor och inte stampad skinka som är ihop-pressad det går bort.

 

Hon har blivit liten och tunn mamma, men fyller sina modiga 80år den 22maj.

 

Det är ju bra jobbat eller hur det tycker jag.

 

            fru glad

Av FRU GLAD - 8 maj 2011 10:43

     


Tänkte bara önska er alla en härlig vårdag med mycket sol, och en liten kaffetår.


Så härligt att kunna sitta ute nu i solen och bara vara människa eller hur.......


NÅGRA BILDER JAG TAGIT MED MOBILEN


        

Mitt lilla barnbarn YASMINE i en mössa som jag farmor har  virkat.................


           fru glad

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards