fru-glad

Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

PALTBRÖD

Av FRU GLAD - 12 maj 2011 22:08

  

Nu är våren äntligen här, vintern har varit lång och kall.

 

Äntligen får vi gå utan strumpor o skor säger mor.

 

Ja en försöker ju vara lite filosofisk så här på kvällskvisten, känner mig rent av lite glad i själen faktiskt.

 

 

    Ja jag är en sån däringa saktgångare, men även jag kommer fram i tid faktiskt...............

NO HURRY

 

J a och så va ju det här med palten då, som jag skulle inhandla till min kära mor.Den låg i frysdisken den, själv har jag aldrig smakat.

Det ser ju inte aptitligt ut precis, mor min vill ha sidfläsk och bogfläsk, bruna bönor och inte stampad skinka som är ihop-pressad det går bort.

 

Hon har blivit liten och tunn mamma, men fyller sina modiga 80år den 22maj.

 

Det är ju bra jobbat eller hur det tycker jag.

 

            fru glad

 
 
wiper

wiper

13 maj 2011 09:26

Då har ni samma väder som hos oss. Härligt med lite filosofi ;) Riktig Pitepalt kan jag äta men inte den som görs härnere men min mamma gillade sånt också. Nu är hon 88 år och senil. Härligt att din mamma är pigg och klar i huvudet. Jag blir glad av dina bilder

Ha en fin fredag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

15 maj 2011 20:38

Ja det är roligt att skriva av sig lite ibland och bara spåna.
Ja mamma är fortfarande klar men benen orkar inte riktigt med nu, hon klarar att gå inne men går inte ut längre.
Roligt du tittar in hos mig jag blir så glad då.Kramar till dig wiper

 
wiper

wiper

22 maj 2011 10:16

Hopas du och din man har det bra och allt är väl. Vi har haft lite till och från väder men i dag skiner solen för fullt

Ha det toppen
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

23 maj 2011 18:34

Ja tack snälla du allt är bra med oss, semestern börjar närma sig känner mig lite trött efter den långa vintern bara.Jag ska kika in till dig senare känner mig inte på topp just nu.
Kramar till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards