fru-glad

Alla inlägg under januari 2010

Av FRU GLAD - 16 januari 2010 17:41

  


våran fina lilla vincentina.

 

hon vill alltid sitta i knät o

 

gosa lite med husse o matte.

 

För övrigt så spelar grannen som vanligt,

dunka dunka så man blir tokig.Vilken värld vi lever i

sa kärringen på lördan och tog på sig dans-skorna.

 

ÅTERKOMMER MED FLER NYHETER

 

Fru Glad.

Av FRU GLAD - 14 januari 2010 19:21

NU ÄR JAG LEDIG I 4 DAGAR.

 

JAG SKULLE VILJA TA KORT

 

PÅ MIN STICKNING OCH LÄGGA UT

 

PÅ BLOGGEN.

 

MEN E-MAILEN PÅ TELEFONEN FUNGERAR EJ.

HOPPAS MIN RARA LILLA GUBE KAN ORDNA DET.

MÅSTE FIXA DET PÅ NÅGE VIS.

 

ÄR NYBÖRJARE PÅ DET HÄR.MEN JAG

HOPPAS ATT DET ARTAR SIG TILL DET BÄSTA.

 

 

FRU GLAD

Av FRU GLAD - 11 januari 2010 14:23

Så komm den här dagen igen, dan innan jobb.Jag ligger och vrider mej å tänker snart är klockan 04.30.Måste stiga upp å ut i mörker å kyla.Fast änn är det långt till läggdags för tanten.Jag är redan där i tanken.Måste laga lite mat till min gube nu.                   tjenamorsh

Av FRU GLAD - 10 januari 2010 14:23


DETTA ÄR MIN NYA BLOGG.

JAG ÖPPNADE DEN NYSS.

SOM MOTVIKT TILL HERR DEPP.

KOLLA IN VÅRAN KATT!

VINCENTINA HETER HON.

JAG TÄNKER SKRIVA OM STICKADE STRUMPOR OCH

VARDAGENS MOTIGHETER.

OCH ALLA STRIDIGHETER MED HERR DEPP.

 

FRU GLAD.

 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards