fru-glad

Direktlänk till inlägg 10 januari 2010

HEJ.JAG HETER LENA.

Av FRU GLAD - 10 januari 2010 14:23


DETTA ÄR MIN NYA BLOGG.

JAG ÖPPNADE DEN NYSS.

SOM MOTVIKT TILL HERR DEPP.

KOLLA IN VÅRAN KATT!

VINCENTINA HETER HON.

JAG TÄNKER SKRIVA OM STICKADE STRUMPOR OCH

VARDAGENS MOTIGHETER.

OCH ALLA STRIDIGHETER MED HERR DEPP.

 

FRU GLAD.

 

  

 
 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

24 januari 2010 18:55

Hej Lena va kul att du har hoppat in i bloggvärlden. Det kan vara skönt att skriva av sig lite och komma ifrån deppiga gubbar osv;-) Sticka som mormor...du menar kanske att inte behöva se på arbetet liksom bara vifta på med stickorna och se på tv under tiden? Det har jag aldrig kunnat. Man kan inte vara bra på allt.
Kul att se dina arbeten!

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
fru-glad

fru-glad

25 januari 2010 12:46

TACK FÖR KOMMENTAREN!
ROLIGT ATT FÅ LITE RESPONS.
PÅ DET MAN GÖR.SKA GÅ IN PÅ DIN BLOGG NU.
HARE BRA
FRU GLAD

http://fru-glad.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards