fru-glad

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av FRU GLAD - 18 januari 2010 15:04

 

FÅGLAR MÅLADE I AKRYL

 

  

 

ÄR NYBÖRJARE PÅ ATT MÅLA MEN

TYCKER DET ÄR LITE AVKOPPLANDE.

 

  

 

  

 

JAG ÄR I ALLA FALL LITE NÖJD MED

DOM HÄR PIPPINA.......

 

JAG VILL GÖRA SÅ MYCKET     

STICKA-MÅLA-GÅ NER I VIKT

DANSA OCH LEVA.

MEN SÅ MÅSTE JAG JU JOBBA LITE OCKSÅ.

 

FRU GLAD

 

 

Av FRU GLAD - 18 januari 2010 14:11

 Här är jag och storhandlar.

Mat o lite garn att sticka strumpor med.

 


  


Här är garnet jag köpte för övrigt nästan

det enda som finns på ica.

Det är väldigt svårt att få tag på lite

garn-nystan, när man vill impuls köpa lite.

 

Beskrivningar får man titta i kikarn efter.

Nu kan jag ju sticka strumpor på fri hand,

som tur är. MORMOR har ju lärt mig för

länge sedan.

Jag har överöst släkten med strumpor åt

alla håll o kanter.

 

Tror dom blir glada i alla fall hoppas jag.

 

fru glad  

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards