fru-glad

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

VÄRLDENS ENDA

Av FRU GLAD - 9 maj 2010 14:09

                        Hej på er därute i

landet, hur e leget en så här grådaskig dag.

I need lite solsken  och roligheter just nu.

Det är lite för mycket tv och data nuförtiden.

Jag vill sola o bada och dricka pina colada.

 

 

                          Mina fötter vill

ut och vandra, men jag är så dödens trött.

 

Vi ska gå hand i hand genom livet du och

jag tralalalala......................

 

                                       

Nä jag skulle vilja ut och flyga lite till

varmare trakter, närmare bestämt till

Södertälje kanske, eller till Trosa världens

ända just det ända..................

 

                  

                                           fru glad

 
 
lillis

lillis

9 maj 2010 15:10

Kul att du tittade in hos mig.Håller med dig om att det är för mycket tv och data även här hos mig.
Återkom gärna till mig om du känner för det
Ha en fortsatt bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards