fru-glad

Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

SVENSK JÄVLA SOMMARIDYLL

Av FRU GLAD - 6 juli 2010 19:34

  


Nu ska jag berätta en sak som jag fick veta

i dag.

Vi hade besök av hantverkare som tätade våra

fönster, samt berättade lite om våra grannar i

porten.Lite skvallrigt men ändå man vill ju veta.

 

Nåja de berättade om granne x ,att de hade

7st chinchillor på golvet i ett sovrum.

Hör o häpna med halm direkt på golvet,

det stank o luktade pyton.

 

De hade visst nån slags uppfödning på gång,

men ok flytta ut på landet då  knäppisar

 

      

Och andra mer sorgliga historier om familjer

som inte mår bra. Där decimeter tjockt damm

finns, stökigt och skitigt. Mitt i den svenska jävla sommaridyllen,sitter barnen inne med föräldrar som inte fungerar

 

De här unga killarna som är hantverkare får

se en annan verklighet som är väl fördold,

för oss övriga.

De sa att de går alltid in och jobbar 2st för

man vet aldrig vad som väntar.

 

Tack för i kväll.......................fru glad

 

 

 

 

 
 
wiper

wiper

6 juli 2010 21:11

Jag kan tänka mig att dom får se lite av varje. Det är botten när barn har det svårt mitt i sommaridyllen som du säger.

Ha en bra kväll

http://wiper.bloggplatsen.se

 
fru-glad

fru-glad

6 juli 2010 22:01

Tack för titten, blir lite glad när du tittar in.Jaa jag kommer nog att tänka på alla barn framöver vad de har i bagaget och varför dom är jobbiga.go kväll önskar fru glad

http://fru-glad.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards