fru-glad

Direktlänk till inlägg 8 juli 2010

AMANDA

Av FRU GLAD - 8 juli 2010 20:35

    


Ja ha nu sitter man här igen då och datar tills

armen somnar o ögonen svider.

Men samtidigt är det ju ett lite roligt sätt att

förströ tiden på. Bara man inte går över ån

efter vatten.

 

                 Vi har fått nya

husdjur hemma, dammråtter kallas dom visst.

De sprider o förökar sig i  rask takt, precis som

kaniner o katter.

 

 

              

Jag har tittat på nätet efter en sån där

gammaldags Amanda utan motor.

Kommer ihåg mormor o morfar hade en sådan,

manuell den var riktigt bra gick aldrig sönder.

 

Vi köpte en sån där Swivel Sweeper men de går

ju bara sönder.

Nog om detta nu tragiska dilemma, det finnes

större problem i världen. Och stava det kan

ju käringen inte heller, är vällan ordblind eller

vad det heter.

 

                                KURA SKYMMNING PÅ ER

                                                  


fru glad

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards