fru-glad

Direktlänk till inlägg 19 juli 2010

NYA FRISKA TAG

Av FRU GLAD - 19 juli 2010 11:49

  


Nu ere dags igen ny vecka dags att ta nya friska

tag.Femte sista semesterveckan har börjat, det

gäller att bara njuta nu bara vara.

Helgen gick i festandets rusiga töcken, lite dans

mycke sol nu är det över för denna gången.

 

                     

Nu måste jag ta en tur till affärn tror jag, och

sammtidigt gå och vattna blommorna hos

sonen o familj som är i Marocko.

Där är det nog ännu varmare nu, jag skulle nog inte fixa den värmen tror jag.

Vi höres lite senare kanske................fru glad

 
 
wiper

wiper

21 juli 2010 10:04

Ser ut som du haft en härlig helg. Förr var jag ute och dansade flera gånger i veckan för det var ett stort intresse. Vilket väder du haft på semestern. Härligt att du har en vecka kvar och njuta om du gillar värmen. För mig går smärtgränsen vid 26 grader men är det torr värme så kan man tåla lite mer.

Vad häftigt att din son med familj är i Marocko

Ha en skön dag
Solig kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
fru-glad

fru-glad

21 juli 2010 16:06

Sol och varmt är ju skönt, men det är bra med lite regndagar emellan så man kan vila upp sig.Jag tror rötmånaden börjar på fredag då blir det så äckligt varmt o klibbigt.Tacka vet jag lite kyliga höstvindar som viner om öronen.27gr varmt i Tumba och sol så långt ögat ser.
Kramar fru glad

http://fru-glad.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards