fru-glad

Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

FÅNGAD I EN BUBBLA

Av FRU GLAD - 21 juli 2010 21:21

  

Och så är semestern snart slut för den här

gången, jobbångesten har slagit till.

(vill inte ,vill inte)

Jag vill vara fri göra vad jag vill, det är

ungdomarnas tur nu, de som är unga raska

o krya.

 

                             

Jag känner mej fångad i en bubbla av måsten.

Måste jobba

Måste tjäna pengar

Måste vara snäll

måste.måste.måste vadå måste ???????

här måstes ingenting eller---------------------------

 

                    

Nää jag ska nog bli pingvin i mitt nästa liv,

skallen kokar i värmen slut i huvudet och sova

går ju inte heller om nätterna i den här tropiska

värmen. Är det inte höst snart eller annars går

jag och sätter mej i källaren.

Så går jag ner i min källare , låter en visa men

den tar vi en annan gång tror jag minsann att

hon hette.............................

 

  

 

Annars kan jag tala om att käringen har datat

så mycket i sommar att hon fått musarm.

Det värker i handleden och den domnar av

ibland.Det är värre änn när jag jobbar, helt

otroligt.

 

  

 

Ajöken sa fröken fräken ifrån fryken...fru glad

 
 
wiper

wiper

22 juli 2010 10:43

Förstår precis vad du menar för det är ingen höjdare att gå till jobbet efter en skön semester. Just när man börjar slappna av så skall man tillbaka till stressen. Kul animerad klocka, så passande ;)

Ja du det är många måsten som man skulle vilja slippa. Vad är det för mening egentligen.

Ser att du inte heller gillar denna värmen. Jag är mer höstmänniska och avskyr att svettas. Vad roligt du skriver om dansen. Det är underbart att dansa och så förlösande.

Adjö fru fyken ;) och ha en bra dag
kramar från svettpärlan

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ulla

Ulla

22 juli 2010 17:29

Vilken härlig blogg du har,,,kommer att återvända för att hälsa på dig. Ha det så bra...

http://metrobloggen.se/ullas

 
fru-glad

fru-glad

22 juli 2010 17:44

Hejsan wiper tack för kommentaren, ja nu har rötmånaden slagit till.Jag var ute och handlade och dröp av svett i värmen inge bra.Var e hösten någonstans jag behöver svalka.
KRAM fru glad




Hej Ulla tack för dom orden det värmer.Jag ska titta in på din blogg sedan.Kram fru glad

http://fru-glad.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards