fru-glad

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

THAILAND

Av FRU GLAD - 25 juli 2010 20:12

    


Blixtar o dunder så har det äntligen hänt, regn

har vi nu äntligen fått.Hoppas bara det håller

i sig ett tag, nu hoppas jag på en höst framöver.

Tänk va härligt när man får ta på sig en varmare

jacka o långkalsonger, leve hösten hurra hurra.

 

                          

Guben och jag var på lokal i helgen och slog

klackarna i taket det gick livat till, som sig bör.

Det var den avslutningen på den häringa

semestern helt okay och riktigt roligt hade

vi (tror jag).

 

                         

Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig

helgen o semestern försvinna det är kväll nu.

Låt mig få njuta bara lite till snälla snälla

snälla ..................................

 

                 

 

Annars intett nytt jo yngsta grabben komm med

en stor frukt o grönsakslåda till oss i går,

den blev vi så glada över guben och jag.

Han är så duktig sonen jag är så stolt över honom.Han åker till Thailand på onsdag med

tjejen.Och så ska jag få ett nytt litet barnbarn

i november så roligt det ska bli.

 

                 fru glad

 

     

 
 
wiper

wiper

28 juli 2010 13:16

Hoppas ni har bättre väder nu. Vi skall få hit ovädret har dom sagt men inte i dag.

Härligt att du och mannen slog klackarna i taket i helgen, det är verkligen inte fel ;) Jag längtar efter att dansa igen men det finns väl bara pensionärsdans för min ålder :( och det känner jag mig inte redo för.

Vad gullig son ni har som överraskade er så. Vad kul att han skall åka till Thailand och underbart att få ett barnbarn. Jag har inget alls men man vet aldrig.

Ha en fin dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
fru-glad

fru-glad

28 juli 2010 20:17

Hejsan tack för kommentaren jag blir verkligen glad du tittar in hos mig.
Man blir aldrig för gammal att dansa, guben och jag dansar oftast disco och skämms inte ett dugg.
Ungdomarna somm är ute, dansar med oss och blir uppriktigt glada när de ser oss.En del har tom kommit fram och sagt att det gör vi rätt i.
Det är mitt femte barnbarn den äldre sonen har fyra barn han har varit flitig grabben.
Du får säkert några också framöver som ni får skämma bort.
Kura skymmning nu med guben.
kramar från fru glad

http://fru-glad.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards