fru-glad

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

FRU-GLAD

Av FRU GLAD - 4 augusti 2010 21:07

    

Hej svejs alla ni som sitter och glor in i de

häringa datorerna som styr våra liv nuförtiden.

Det blir lite som att jag måste kika in lite varje

kväll, så jag inte missar någonting  eh eh eh,,,,,

 

Och vad kan hända för spännande här då, för

livsavgörande viktiga saker måntro, ja vem vet

inte vad ,vem vet inte hur,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 Annars så har jag börjat jobba igen efter den

där semestern, så nu blir det en lång härlig

höst att se framemot .Hoppas på lite härliga höststormar, och lite höstsol.

 

    

                                                  
    fru glad

 
 
wiper

wiper

6 augusti 2010 19:49

Vilken häftig bild du gjort ;) så rolig också.

Hoppas du får en härlig fredagskväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
fru-glad

fru-glad

6 augusti 2010 21:29

Hejsan ja bilden är lite rolig, det är guben min som gjort den åt mig.Han är konstnär han och jätteduktig.Annars en lugn helg för oss lite tråkig tycker jag, men en ska ju int klaga de kunde vart värre.Kram till dig från fru glad

http://fru-glad.bloggplatsen.se

 
ewa

ewa

8 augusti 2010 07:31

hejsan kollar runt lite här inne har just nu öppnat en blogg här ... hittade dej hos en skappande person och det var ju du med jag älskar bilder gör bloggdesigner ,,, jag har satt in en del av mina silversmycken jag gjort jätte skoj ja du jag är en skappande person gör allt som jag vill,orkar och har lust med hahaha det jag KAN ha det gott ewaz

http://ewazsilversmyckeblogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards