fru-glad

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

PENDELTÅG

Av FRU GLAD - 12 augusti 2010 18:43

  


Hejsan har ni fest eller, nä hä inte ni heller

här är allt lungt o fridfullt  svettigt o jävligt

lungt serru.

Svetten lackar i pannan när jag tar mej till och

från det där förbenade jobbet.

Fast när jag åker de däringa nya pendeltågen

har de någon sorts fläkt som blåser ut kall

nordanvind på mornarna vid 05 tiden, så man

riskerar lunginflammation, ont i örona och

vatten i knäna (så de så).

 

             

 

Nu är det helg för mej i alla fulla fall, en ska

int arbeta ihjäl sig int.

Livet är till för att njutas så de så.

 

                                 

                                         fru glad

 
 
Ingen bild

tok

13 augusti 2010 13:00

Men hejsan! är de sant att någon läser min enkla blogg! blev sååå glad. Tack, de värmde mitt hjärta!!!

 
wiper

wiper

14 augusti 2010 08:48

Det lät inget vidare men det är ju så tryckande och fuktigt ute nu så man mår inget vidare, sen att arbeta när det är så måste vara ett helsike. I tunnelbanan är det kanske varmt också, sen stressen gör ju sitt.

Du har så rätt så, livet skall njutas för det är inte så långt som man tror när man är yngre.

Hoppas du njuter och har det bra

Glad-kram till dig ;)

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards