fru-glad

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

KATTBILDER

Av FRU GLAD - 15 augusti 2010 14:13

      Hejsann i det här inlägget tänkte jag visa lite fina kattbilder på våran

Vinzentina den fina.


        


Käringen som ni såg därimellan e ju jag förstås då.


Vi har satt upp en hylla åt henne i fönstret, där

hon älskar att ligga.

Det kan jag rekommendera alla som har katt att

sätta upp, till mycket glädje för katten.


   Jag önskar er alla

en riktigt fin söndag, och städa inte hela

dagen nu.

 

                                                 FRU GLAD

 
 
wiper

wiper

16 augusti 2010 10:07

Vilken fin och ståtlig katt du har. Den ser inte ut som en bondkatt. Vad är det annars för ras?. Hyllan skall jag tipsa min syster om som har två katter.

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

16 augusti 2010 19:24

Hejsan nyss hemkommen från jobbet roligt du tittade på våran fina katt.Hon är en blandning av norsk skogskatt och nånting mer? hon är väldigt ullig i pälsen den tovar lätt lite som angora.Hyllan är vinkeljärn fastskruvade i fönster-ramen och en liten bräda.Katten ligger där nu och snusar bästa platsen.19gr o lite mulet här i Tumba skönt...
Kram till dig från fru glad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards