fru-glad

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

SKITJOBBIGT

Av FRU GLAD - 30 augusti 2010 17:09

        


Hejsan nu är det ett tag sedan jag skrev någonting här, har vällan varit lite down

kanske.Ledig i dag tillbaka till jobbet i morgon.

Guben och jag var ute på vift igen i fredags,

lite dans på lokala puben. Det var ett rockband

som spelade, kanske lite väl häftigt i min smak

men det var ett väldans tryck i lokalen.

 

Big mama o papa blev lite pömsiga framåt

02 på natten och kravlade oss hem.

 

Annars lungt det ömsom regnar och är sol,

höst är det bestämt härligt tycker en kvinna

i min varma ålder.

 

                   

 

Det verkar skitjobbigt att försöka vara någon

som andra vill man ska vara, att försöka leva upp till deras förväntningar.

Att vara en sån där jasägare som bara håller

med och nickar på huvudet.

 

                                                  
  fru glad

 
 
wiper

wiper

31 augusti 2010 12:53

Vad härligt det låter att ni varit ute och dansat på en Pub ;) jag har också lust att gå ut en kväll och göra samma sak för det var så länge sen och än är man inte ur leken :D Håller verkligen med om dina sista rader. Man är den man är och duger. Jag är numera helt mig själv och bryr mig inte om det stör nån. Ja du en del vänder kappan efter vinden.

Ha en fin dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

31 augusti 2010 19:42

Hej tack för kommentaren jaa det är skönt nu när ungarna växt upp, och man kan ha lite skojsigt ute.Och ha lite pengar över till frissan lite kläder och roligheter.Man kan kosta på sig att göra bort sig lite.Hitta på lite bus du med guben, det gör bara gott i själen.I nästa liv kan man inte äta några bakelser tror jag.
Kramar till dig från fru glad o trött........

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards