fru-glad

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2010

DATORJÄVELN KRÅNGLAR

Av FRU GLAD - 2 oktober 2010 17:52

   NU ERE LÖRDAG

Klackarna i taket och hålligång i skogen eller inte.Nä käringen o guben får nog hålla sig hemmavid några veckor nu, och ta det lite easy så att säga.

 

Datorn jävlas med oss och flippar ur hela tiden, lite jobbigt så att säga.

 

Annars allt lungt hemmavid här uppe på berget i skogen.

 

 Nu skulle jag precis lägga ut en bild, då började datorjäveln flippra med bilderna...............eländes elände

 

Precis nu när jag blivit data beroende, helvetes jävla skit,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

GO KVÄLL PÅ ER ALLA GLADA,,,,

önskar fru glad,sur o trött gnällig           

 
 
wiper

wiper

3 oktober 2010 13:04

Ibland behöver man ta det lite lugnt också. Synd att datan krånglar för er, vet hur det känns. Man blir vansinnig :(

Hoppas du och gubben får en fin söndag

kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

3 oktober 2010 17:16

Jo då men det är ju inte så lätt alla gånger nu när jag blivit beroende och så.
Beroende är en farlig drog jag är beroende av god mat,kärlek osv.
Datorn fungerar nu ett tag igen vi hoppas att vi överlistat den.
Kram till dig från fru glad och lycklig i dag.

 
wiper

wiper

8 oktober 2010 08:46

Jag har inte sett dig på ett tag men hoppas allt är väl med dig och mannen.

Ha en fin helg
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

25 oktober 2010 12:49

Hoppas allt är väl med dig och din familj. Vill bara önska dig en fin vecka
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

25 oktober 2010 14:24

Tack för att du tittar in hos mej,allt bra här i tumba.Dator- assar en bekant till oss håller på att fixa datorn,han hittade felet så snart har vi våran tillbaks.Det är så trist när man inte kan data jag är ju lite beroende, så att säga.Men det är också bra att vara utan någonting ,först då lär man sig uppskatta vad man har.
tjingeling till dej.från fru glad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards