fru-glad

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

MATPROGRAM och ishocky

Av FRU GLAD - 26 oktober 2010 19:19

 


Go kväll på er alla mina vänner hoppas allt bra med er, friska och krya o alerta.

Jag ska bara tala om för er att det är ishocky på tv för de som är intresserade.

 

Inget matprogram halv åtta hos mej inte, i stället det där fåniga postkodlotteriet.

Så mycket reklam i ett o samma program det är lite äckligt tycker jag.Annars en bra programide med tävlande och så.

 

         

                     


Och det var tre minus i morse och ishalka, det var bara att ta på vinterkängorna och långfilsingarna.

Hösten är underbar mörk , kall stjärnklar bäst helt enkelt.

 

                 Ha det gott önskar fru glad

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards