fru-glad

Alla inlägg den 5 september 2010

Av FRU GLAD - 5 september 2010 20:22

    


Go kväll alla vänner därute hoppas allt är ok, här är allt lungt och fridfullt.

Katten ligger här o sällskapar med mej medans jag datar lite, hon ligger nästan på tangentbordet.

 

    

 

Jag är ju lite lyxig av mej så jag jobbar bara tre dar i veckan tis till tors det är så skönt tycker jag .Det borde alla få göra så räckte nog jobben till alla behövande.

 

 

 

Jag är inte lämpad till att arbeta tror jag bestämmt. Jag vill sticka, måla pyssla träffa barnbarn pilla mig i naveln och äta kanelbullar.

 

Det är livet på en pinne de, men så roligt ska man ju inte ha det eller hur.

Närå man ska jaga sig genom livet stressa, bära tunga matkassar springa till bussen bli blöt om fötterna osv.

 

   Och tjusigare och vackrare blir jag ju för varje år som går, det säger guben i alla fall .   Nä nu ska jag göra lite kvällsgymnastik och gå o knyta mej tror jag bestämmt.

 

Vyssanlull koka kittelen full....................

 

                       fru glad

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards