fru-glad

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

HÅRFÄRG

Av FRU GLAD - 2 januari 2011 14:19

      


NU VILL JAG ATT DET SKA BLI VÅR.

Det räcker med vinter nu, jag vill känna solens strålar mot kinderna, gnälla lite  om att det är alldeles för varmt om fötterna.

Klia på alla förbenade myggbett, pusta o stånka att det är för varmt på bussen.

 

Det räcker nu sa jag............  ...........

 

Det här är min nya hårfärg för i år, tröttnade på det grånade barret.

 

  

Jag blev ganska nöjd i alla fall med färgen, färgade det hemma själv lite kletigt och jobbigt men nu är det gjort.

 

           fru glad

 
 
wiper

wiper

3 januari 2011 17:38

Vilken rolig mugg med din bild på ;) Vilken snygg färg på ditt hår och håret är även jättetjusigt. ser ut som när jag var lite mörkare för då hade jag lockigt och långt också. Blir sugen att spara håret långt igen när jag ser ditt vackra hår.

Bra gjort att färga det själv.

Ha en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

3 januari 2011 19:37

Tack jag blir så glad för din kommentar den värmer mej i vinterkylan.Ja det blir faktiskt lite lättare att sätta upp håret och så när det blir längre, lite besvärligt att färga, men det går.Kram till dej från fru glad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards