fru-glad

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

PERSIKOHALVOR

Av FRU GLAD - 5 januari 2011 14:24

     TRETTONDAGSAFTON

är det i dag och det är inte vår i luften, det är snö, massor av snöflingor ska komma i dag sägs det på väderprognoserna.

 

Själv är jag livrädd att halka benen av mej, går som en gammal gumma.

 

     En pigg gumma förvisso nja känner mej faktiskt lite glad i dag......

 

Nu ska jag ut och storhandla lite sedan blir det taxi bil hem.

Kanske blir det lite persikohalvor i kväll till efterätt om vi har tur, jag brukar nämligen glömma allt av vikt..........

 

    

fru glad i dag--------------  

 
 
Margarethaa

Margarethaa

5 januari 2011 22:23

Jag blev så glad att du tittat in på min blogg igen.Roligt att du gillar den. Ja,lite humor måste man ha. livet blir lite kuligare då.Det kommer ju stunder ändå där livet är bara skit.
Jag tycker inte du saknar humor heller efter att ha läst din blogg.
Ha det fortsatt bra min vän och hoppas att få höra av dig snart igen.

http://margaretha.bloggagratis.se

FRU GLAD

6 januari 2011 12:20

Ja livet är kort och det gäller att inte slarva bort det med att vara sur och tvär.Jag kommer att fortsätta titta in hos dej, jag själv skriver lite periodvis sådär när andan faller på.Kram till dej i snöyran

 
wiper

wiper

6 januari 2011 09:25

Nu får man vårkänslor mitt i snöstormen ;) gillar fågelbilden. Vad härligt det låter i din text. Hoppas du och mannen hade en härlig kväll i går.

Här yr det småflingor så det ser disigt ut, men det kunde vara värre

Ha en jättefin dag glada du
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

6 januari 2011 12:12

Ja en fin kväll hade vi men jag kom hem med päronhalvor i stället, fick plötsligt för mej att det var mycket godare.Guben säger att det alltid är en överaskning vad jag kommer hem med.Snöstorm här i Tumba o -1,4.
Kramis till dej

 
irja

irja" title="http://bloggplatsen.se]irja[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]irja[/url]

6 januari 2011 14:56

God fortsättning på de här nya året,,,, Kul att titta in hos dig,,, hitta dig genom min Kära vän Margaretha,,, VEM är jag , jo en glad qvinna med mycket humor och anneledes livsfilsofi,,,eftersom jag härbärgar här uppe i NORR, närmare bestämt i PITEÅ..... Titta gärna in hos mig, och se vad du tycker !!!!FÅNGA DAGEN >>><<< KramiZ IA

http://40-talisten, bloggplatsen.se

FRU GLAD

6 januari 2011 16:28

Tack detsamma till dej däruppe i norr, så roligt med en kommentar från dej.
Jag ska gå in på din blogg nu och kika lite .Min gube bara tittar på sport på dumburken, så jag får ha datan för mig själv.Kram till dej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards