fru-glad

Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

LAX OCH POTATIS

Av FRU GLAD - 7 januari 2011 18:28

      


Jag är nog en sådan person som tar

 

det lite lungt här i livet tror jag

 

bestämmt.

 

Tycker om att sitta i soffhörnet och

 

stickar mer än gärna på ett par

 

strumpor eller två.

 

 

           PÖLSA

 

Är gott tycker jag, men nu ska jag

 

och guben äta lite lax o potatis och

 

små ärtor det ska bli mums........

 

GO KVÄLL PÅ ER NU.............

 

önskar fru glad

 
 
Margit

Margit

8 januari 2011 18:58

Så fint du har det i din Blogg!!!
Kram!

http://margitholm.blogg.se

FRU GLAD

9 januari 2011 12:43

Tack så mycket Margit det värmer mej mycket.
Trevlig söndag o kram

 
wiper

wiper

9 januari 2011 09:43

Norrlandspölsan gör mig nostalgisk ;) den har man ätit mycket i sin uppväxt men det var länge sen jag såg en sån burk.

Härligt att du är en lugn och cool person. Sen jag blev utbränd så har jag tränat mig på detta och är mer lugn och stillsam nu än om jag går upp i varv ibland. Jag blir glad av att komma in här i det färgstarka.

Ha en fin dag

kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

9 januari 2011 12:34

Ja pölsa äter vi i bland lite hårdstekt så där med potatis till, fakiskt lite gott.
Guben lagade fläsksås i går också förödande gott, han lagar för god mat för våra sk.figurer
Jaa i bland hetsar jag också upp mej, mman är ju bara en människa eller hur.
Kramis till dej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards