fru-glad

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

TINA TÖRNER

Av FRU GLAD - 8 januari 2011 16:05

      Till FRU GLAD

 

Nu är det lördag eftermiddag vi har det så lungt och skönt guben o jag.

Hocky på teven som älsklingen tittar på och jag också i mellanåt, när jag inte orkar data mer.

 

Vi tittade på Let´s dans i går för första gången, Lite roligt kanske men två timmar känndes lite långt. Det är ju så mycket reklam på fyran, det hinns ju knappt börja innan det är dags.

 

Jag tyckte Tina törner var bäst, hon bjöd på sig själv och var lite rolig.

De andra verka bry sig mest om hur de ser ut i teven.Rybak bra så klart  som den stjärna han är , lite finurlig och sen ser han så oförskämt pigg ut att han inte skämms  .........................

 

 

 

 

      

 

 

 

    

 

                                                  
     fru-glad

  

 

 

 
 
Margaretha

Margaretha

8 januari 2011 21:21

ja tänk vad olika vi tycker. Jag tyckte Figge och Alexander dansade bäst. Inte Tina Törner.Ranelid var lite för stel.
Ikväll har jag sett stjärnorna på slottet. Det är bra tycker jag.
Ha en fortsatt skön helg.

http://margaretha.bloggagratis.se

FRU GLAD

9 januari 2011 12:39

Det är bra när man tycker lite olika annars har man inte så mycket att prata om tycker jag.Vi tittade också på stjärnorna roligt när man lär känna dem lite bättre så där.På måndag börjar halv åtta hos mej, också ett bra programm.
Trevlig söndag till dej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards