fru-glad

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

SKVALLER

Av FRU GLAD - 18 januari 2011 20:07

    



SKVALLER

 

Det finns skvaller och så finns det

 

skvaller.Det kan skvallras lite snällt

 

sådär man bara

 

delar med sig lite av det man vet om

 

de man tycker om.

 

Sedan finns det elakt skvaller när

 

någon måste ösa galla över någon

 

människa, för att de själva inte mår

 

bra.

 

 

Fick i dag en lapp i min hand av en

 

vänn på jobbet den löd (akta dig för

 

NN som pratar skit om dig i

 

fikarmmet ang. dina arbetstider när

 

 du kommer på morgonen mm.)

 

 

      

 

Vill bara säga kära arbetskamrat

 

du har pratat skit i 9år, alltså har du

 

mått illa lika länge.

 

Jag känner verkligen medlidande

 

med dig att du är så korkad.

 

Vill du veta något kan du ju fråga

 

mej, men du är vällan för feg.

 

  

 

  fru glad

 

 

 

 

 
 
wiper

wiper

19 januari 2011 10:38

Jag har själv blivit utsatt för skvaller och förtal på ett jobb där jag försvarade en person som blev påhoppad utan anledning. Det var inga roliga saker dom spred ut om mig och det värsta var att alla trodde på detta och sa inget till mig. Sen kom en kille fram och talade om allt och jag kunde ställa plågoanden mot väggen hon blev högröd i ansiktet och stammade. Jag gav killen en hel tårta för hans mod. Så jag förstår verkligen vad du menar. Dessa personer mår dåligt själv och ger sig på andra. Tyvärr så finns det alltid en eller två såna personer på en arbetsplats. Fast ibland har jag stött på arbeten där alla är helt underbara. Kul bilder i inlägget. Det finns verkligen olika slags skvaller.

Ha en fin dag fru-glad
varm skvallerfri kram ;)

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

21 januari 2011 09:57

Ja sånt här finns överallt vi är bara 13st på mitt jobb, det är hemskt med små firmor med dålig ledning och ingen fackförening.
De som smörar för chefen för att själva framstå som änglar.
Det tar så mycke energi att hålla på att bråka, till vilken nytta.Jag ska jobba mina tre dagar i veckan, och glömma det här.
Hon som snackar skit är avundsjuk på mina tre dgr, men jag brukar säga du kan trösta dig med att jag får mycket mindre lön än du.
Så gulligt av dig att ge honom en tårta bra gjort tycker jag.
Kramar till dig

 
Margaretha

Margaretha

19 januari 2011 11:07

Hej igen fru Glad!
Men idag var du visst inte så glad.Fy f...n för skitprat bakom ryggen. Vore det inte bättre och komma fram och säga hur man tycker.Men jag vet,det är vi nog lite fega på lite till mans.Men som du säger det finns skitprat och SKITPRAT.
Det var bra skrivet av dig ändå.
Hoppas du blir glad igen och att vi ses snart igen.
Kram!

http://margaretha.bloggagratis.se

FRU GLAD

21 januari 2011 09:42

Tack snälla du för kommentaren, jag jobbar på ett litet företag och orkar inte bråka med henne.Håller på att försöka förtränga hennes dumhet, vi har bara ett liv.Jag kanske ska försöka vara lite extra snäll mot henne, jag tror hon behöver det.
Kramis till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards