fru-glad

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

EN DANS I NATTEN...

Av FRU GLAD - 22 januari 2011 19:05

          


http://www.google.se/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0CCwQtwIwAg&url=http%3A%2F%2Fwww.dailymotion.com%2Fvideo%2Fx1dqma_the-box-tops-the-letter_music&ei=kRo7TZCxFszvsgbzvfTzBg&usg=AFQjCNEL4WILNqL0UdGBEBKRPE1zeFxgJg


slut för idag!

nu går vi ut på puben,

lite pizza för mig och guben

och sedan lite dans.

fru-glad

 
 
wiper

wiper

24 januari 2011 08:38

Vad kul att få höra den låten igen, det var många år sedan och jag gillar låten och gruppen. Härligt med pubbesök och även dans. Får sån lust att åka till Storstan söderöver för det var så länge sen.

Kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

24 januari 2011 15:23

Ja vi lyssnade lite på you-tube innan vi gick ut, det är en sådan bra början på kvällen.Lite bus måste man ju kosta på sig.Vi har så nära till puben, går hem på 5min.
Önskar dig en trevlig dag, kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards