fru-glad

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

NU GÅR VI UT!

Av FRU GLAD - 22 januari 2011 20:34

http://www.youtube.com/watch?v=AozJBa3Q-1s&feature=fvst


HEJDÅ!

NU GÅR VI OCH DANSAR!

NATTI NATTI!

SOV GOTTT!

 
 
wiper

wiper

24 januari 2011 08:37

Hoppas ni hade det toppen på danskvällen. Jag var alltid ute och dansade förr. Det var mitt största intresse och jag börjar känna hur det rycker i benen igen ;)

Ha en fin måndag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

24 januari 2011 15:28

Ja vi hade jättetrevligt åt lite pizza o dansade lite, jättekul.Då uppskattar man lugnet hemma sedan, uppkrupen i soffhörnet med en stickning trivs jag bra.
Så roligt du skriver lite kommentarer till mig det blir jag glad för.
Kramis till dig

 
irja

irja

25 januari 2011 22:17

Hej så här på kvällskvisten,
Hoppas danskvällen var till belåtenhet ???
Innan jag råka ut för min ryggskada, var vi ute och dansa 2-3 gånger i veckan, bra tråning ich gymnastik och kontition,,, Nu är den enda dansen Let`s Dancè,,, men denn är ju inte heller så illa,,, LER.... Idag har jag varit hos tandläkaren och tagit bort en visdomstand, som gjorde mer fanskap än nytta.... HA det bäst, Kram IA

http://40-Talisten bloggplatsen .se

FRU GLAD

26 januari 2011 19:07

Jo tack vi hade jätteroligt guben o jag, men nu för tiden tar det ett tag innan kroppen kommer i gång.Den enda träning jag får nu för tiden, någe annat blir det inte.Så tråkigt med din rygg, känner med dig.Har man haft ont i en visdomstand är man enbart lättad när den är borta ! eller hur...........
Kramisar till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards