fru-glad

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

PRESENTER

Av FRU GLAD - 27 januari 2011 20:16

   Hej mina vänner som tittar in till mig då o då det är mycket uppskattat ska ni veta.

 

Guben tittar på den däringa hockyn som pågår jämt

 

och ständigt, jag brukar sticka lite samtidigt i

 

soffhörnet där jag brukar sitta och trycka.

 

Lön har jag ju också fått för allt slit och släp på jobbet.

Storhandlade en massa mat och fick skjuts hem av yngste

sonen.GULLE BARN

 

På söndag blir det kalas för lilla barnbarnet AMIN 2år.

Måste ut i morgon o hitta någon bra present som han

kan ha roligt att leka med.

 

 

                  fru glad

 
 
wiper

wiper

27 januari 2011 21:29

Vilken häftig animerad bild ;) Ja du det har varit mycket idrott på tv nu ett tag. Vad kul att ditt barnbarn fyller år.

Ha en fin kväll
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

28 januari 2011 11:12

Ja det finns många animerade bilder på nätet, kruxet är bara at hitta dom.
Men det är bra ibland med idrott, då får jag ha datorn för mig själv lite kul sådär........
Det ska bli roligt med lite kalas,men det blir gärna så många när min svärdotter ska bjuda.
Jag tycker bättre om lite mindre kalas,jag blir mer bekväm då.
Kramisar till dig,,,,,,,,,,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards