fru-glad

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

MELLAN HOPP OCH FÖRTVIVLAN

Av FRU GLAD - 31 januari 2011 18:38

  


Visst har vi många krav på oss  vi

 

människor, eller vi sätter väll kraven

 

själva kanske. För att framstå så

 

perfekta smarta roliga och vackra,

 

precis som vi tror andra vill se oss.

 

Men egentligen gillar vi väll alla lite udda och

roliga personliga typer, som törs bjuda på sig själva.

 

Det är så roligt när de visar dokumentärer på SVT om udda människor.

Då ser man att ödets lotter faller olika här i livet.

 

      

                                                  
         fru glad 

 
 
wiper

wiper

1 februari 2011 11:32

Bra och fint skrivet och formulerat av dig. Jag har alltid själv gillat lite udda personlighetstyper. Jag klarar inte av såna som skall vara för perfekta och stela. Jag älskar dokumentärer. Ödets lotter faller verkligen olika. Häftig kattbild ;)

Ha en jättefin tisdag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

1 februari 2011 19:53

Tack så jättemycket wiper du är så snäll, som tittar in här hos mig ibland.
Ja den där dokumentären om hästmannen glömmer man ju inte, och sedan har det ju varit en del om äldre människor.Så intressant att se.
Ja jag är ingen rik människa på pengar, men väldigt glad att jobba bara tre dgr i veckan så underbart härligt må du tro.
Kramis till dig.

 
wiper

wiper

3 februari 2011 08:39

Jag är inte heller rik och nu när jag inte kan arbeta så är ekonomin sämre men jag hade tur som arbetade ständig natt när jag blev sjuk och därför har jag rätt hög ersättning. Härligt att du kan jobba några dagar i veckan för då har man arbetskamrater och är med i samhället på ett annat sätt. Jag tycker du är en sån rolig och trevlig person. Är glad att ha dig som bloggvän

Ha en fin torsdag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

3 februari 2011 20:02

Huvudsaken det räcker till det nödvändigste och lite guldkant.Och nåt nytt till sig själv någongång, då är jag faktiskt nöjd.Jobbet skulle jag faktiskt kunna vara utan, kan jag ärligt säga.
Har man arbetat mer än 30 år borde det få vara nog om man själv ville.
Tack för de värmande orden snälla du.Kramar

 
irja

irja

4 februari 2011 02:35

Kära Fru-Glad ,
Det bästa är att vara sig själv, det vinner man med i längden,,,
Inte gör jag till mig för andra,NEJ, det mesta gör jag för mitt eget EGO... LER, Det är ju ändå jag själv som ska må bra,,, ELLER ???
HA en skön mys fredag...
KRAM IA....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

FRU GLAD

4 februari 2011 11:04

Ja det är bäst att bara vara sig själv, det blir lite jobbigt annars.Om man ska gå runt o spela olika roller, beroende på var man är någonstans.
I dag blir det innemys och bara göra vad jag vill, tror jag.Men man vet ju aldrig.........
Kramis till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards