fru-glad

Direktlänk till inlägg 14 april 2011

SANDALER

Av FRU GLAD - 14 april 2011 21:13

       


NU HAR VÅREN KOMMIT MOR

NU FÅR VI GÅ UTAN STRUMPOR OCH SKOR.....................

Nej inte riktigt än kanske, men snart är det daxs i alla fall att ta fram sandalerna och sommar klänningen.

Jag bara älskar att gå barfota i sandaler det är så skönt.


Och så har jag börjat ha klänning på sommrarna, för några år sedan trodde jag att jag såg mindre tjock ut i byxor.

Men så är icke fallet (tror jag) i alla fall. Jag stängde in mig själv i en massa kläder i värmen. HERREGUD så korkad en människa kan vara.


Skit samma föresten det här är jag och så här ser jag ut, jag får bära mina kilon själv ,ni slipper ju det.


Ut och jogga med er nu, gi banta och lev sunt och jobba ihjäl er i  stället.

                                                  

               fru glad

         

 
 
wiper

wiper

20 april 2011 21:28

Hoppas allt är väl med dig och din familj och att ni har soligt och fint där ni bor. Jag själv ser tjockare ut i klänning och kjol när jag nu är överviktig. Fast det är min konstiga figur det ;) Skulle vilja ha klänning i sommar. Du är för rolig :0))

Ha en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

21 april 2011 10:41

Roligt du tittar in det uppskattas ska du veta.Soligt o fint +14gr och ledig i dag skärtorsdag (finnarnas nationaldag till ära)..
Man ser inte alls tjockare ut i klänning det sitter bara i huvudet, med tights lite under knät o klänning lite över blir det jättefint.Jag lovar o svär.
När man väl hittar rätt modell o färg vill en aldrig sluta bära den, själv har jag en svart med bara axlar.Bästa plagget jag någonsin köpt ever.
Kramar till dig wiper



 
Maggan

Maggan

24 april 2011 13:44

Burr för alla dessa kilon som man bär på och måste bekymra sig om. Och inga kläder sitter som de ska.Men jag tror som du att mycket sitter i huvudet.Bara tänka på vikten jämt ger stress och då går man aldrig ner. Tror jag.
Men nog är det härligt med sommar och lite lättsammare kläder som man får ta på.
Hoppas du har haft och har en glad påsk.Själv kom jag ju hem från Holland igår så jag har inte hunnit med så mycke "påskande"
Ha det bra och kram på dej.

http://margaretha.bloggagratis.se

FRU GLAD

25 april 2011 11:33

Ja ibland känner jag mig jättetung och hemsk,men när jag tar på mig sommarklänningen blir jag lätt som en plätt.Nu gäller det bara att få tag i en ny favorit klänning, för den gammla är så sliten o urtvättad.Det blir inte lätt när en är så kilo belastad som jag, men det ordnar sig nog.Så härligt för dig att vara ute och resa lite, skönt att komma ifrån lägenheten lite.Och också skönt att komma hem.
Kramar till dig Margaretha

 
wiper

wiper

2 maj 2011 07:48

Hoppas din och din mans valborg och första maj varit bra. Har inte sett dig här på ett tag. Hoppas du mår bra och att allt är väl

Ha en fin dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

2 maj 2011 20:48

Jag har inte varit på humör riktigt, mycket med jobbet och så.Två firmor som slås ihop och många tanter med olika viljor, så här har vi alltid arbetat som nya chefen sa.....
Trist och jobbigt också när en har svårt för att hålla mun, jag brukar säga vad jag tycker tyvär.
Helgen har varit bra annars,Jag kommer tillbaks snart o skriver lite .
Kramar till dig wiper som i alla fall tittar in hos mig

 
wiper

wiper

5 maj 2011 15:23

Det är bra att du säger vad du tycker för nu verkar folk ha blivit så rädda att bli av med sina jobb om dom inte håller tyst och går med på allt. Fegheten breder ut sig och då kan det äldrig förändras nåt. Heders till dig som har skinn på näsan. Klart jag tittar in till din fina och glada sida. Saknar dig när du inte är här men förstår att du har fullt upp och jobbar.

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

5 maj 2011 21:50

Ja jag har en förmåga att säga vad jag tycker, men det kommer bara så där spontant ibland så jag förundras själv vad jag sa igentligen.(LÅNG MENING BLEV DET)
Men de flesta bara jamsar med klungan, och gör som alla andra.Jag blir bara så trött på den dära jobb jargongen, att vi ska ha så förbannat trevligt o mysigt.Nu förtiden ska vi fika alla 25 sammtidigt 15min på morgonen, man ska ju vara så förbenat social o pratsam.
Jag är i alla fall glad att ha dig som vänn och att du tittar in hos mig då o då.Tack snälla wiper KRAMAR

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards