fru-glad

Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

SMILES

Av FRU GLAD - 11 juni 2011 23:01

     


Så lätt att glömma ibland eller hur, en får sätta upp små mål för sig själv ,då blir i alla fall jag glad när någonting uppfylls ibland.

 

Kramas o skratta så mycket en förmår, men det är banne mej inte så lätt alla gånger kanske.

Man kanske har ont någonstans eller någe annat problems.....................

 

 

                        fru glad

 

 

 
 
wiper

wiper

13 juni 2011 09:42

Kul bilder ;) Jag är en sån som pendlar i humöret och är inte alltid glad än om jag inte visar det utåt jämt.


Hoppas du mår bättre
Ha en fin dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

13 juni 2011 21:54

Nä livet är inte så lätt alla gånger, men ibland känner jag mig alldeles sprudlande o pratar o pratar.Det är då guuben säger(varför är du så jäkla glad då) kommentar överflödig eller huuur??????
Kramar till dig wiper

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards