fru-glad

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av FRU GLAD - 7 mars 2011 18:38

     

Go kväll i stugorna hoppas allt lungt med er därute.

Själv tröttnade jag att titta på fråga doktorn och satte mig för att data lite en stund.

 

Sedan blir det förstås halv åtta hos mig, som verkar ha gått hem hos både unga och äldre.

Och kl.21 är det ju Gynekologen i Askim

jättebra och lite roligt tycker jag.

 

 

          Det här är jag så snart jag stängt av datorn, är faktiskt

 

helt slutkörd.Både guben och katten

 

undrar varför gumman är så trött.

 

Vem vet ingen som vet,,,,,,,,,,,,,,

Det är nog den långa vintern som gjort sitt till.............

Snart får vi gå utan strumpor och skor.................................

 

                                                  
               fru glad



Ovido - Quiz & Flashcards