fru-glad

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

MUSARM

Av FRU GLAD - 1 augusti 2010 20:13

  


Här e våran katt igen i sin fina

sommarpäls varm och skön.

 

  

Hon har riktigt långa morrhår och

hon är en riktigt trevlig katt.

 

    

Annars allt som vanligt, hade lite

skoj med guben min i helgen.

Vi dansade på kvarterskrogen och

åt lite mat o drack gott.

Sedan blir det jobb som vanligt nästa vecka, livet lunkar på.

Vi försöker i alla fall älsklingen och jag ta vara på ögonblicken som kommer lite då och då.

 

Lite väl ofta sista tiden men so what, livet är kort och ska levas ordentligt tycker jag........

 

                Sitta i gungstolen det

hinner jag nog med i think,,,,

 

Sista kvällen med den däringa

idrotten också känns ju bra.

Bara de att sedan om en vecka

börjar det simmtävlingar också ,

få se om det är lika populärt här hemma.Jag får ju musarm här utav

allt datande, sjutton också mmmmm

 

  

                        fru glad

 
 
wiper

wiper

2 augusti 2010 09:43

vilken fin katt ni har ;) Det lät härligt med kvarterskrogen. Att dansa, dricka och äta gott är aldrig fel. Jag sitter inte i gungstolen än fast jag har passerat bäst före datum för länge sen :D det är inte som förr då folk var gamla vid 40.

Jag har klarat mig från musarm men har musnacke istället ;)

Ha en fin dag härliga fru-glad

kram
wiper

http://wiper.bloggplatsen.se

 
fru-glad

fru-glad

2 augusti 2010 12:39

Hejsan ja kvarterskrog är faktiskt roligt att ha tillgång till ,folk känner varandra lite och personalen vet vad vi vill ha.Vill man vara lite mer anonym är det bara att åka iväg längre bort, och det vill vi ju ibland.Då blir det en sväng till Nynäshamn eller så.Kramar till dej också.
fru glad

http://fru-glad.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards