fru-glad

Direktlänk till inlägg 2 september 2010

EN ROLIG HISTORIA

Av FRU GLAD - 2 september 2010 20:09

  


Go kväll därute i stugorna, hoppas allt bra

med er.Själv har jag fyra dar med ledighet framför mej det ska bli skönt är lite trött

och inte glad.

 

Jag åkte pendeltåg som vanligt till jobbet i morse tidigt på morgonen.

Och satt bakom en person med hörlurar ni vet sådana där, som alla andra också hör vad som spelas.

Hur som helst hördes en röst som sa

ta ett glas mjölk, läs en tidning ,läs en tidning ta ett glas mjölk, läs en tidning osv.

 

Samma meningar i 30min hela resan, jag är helt imponerad måste vara nåt slags meditations band eller nåt.

Jag har fortfarande de orden ringande i öronen så de kanske har någon effekt.

 

Jag kanske bara dricker mjölk i fortsättningen och snöar in mig på tidningar vad vet jag, inte så mycket.

Jag tycker det är lite roligt i alla fall...........

 

 

     Sov gott

                                  fru glad


 
 
wiper

wiper

5 september 2010 14:02

Vad härligt att du har fyra dagar ledigt. Då har dun några dagar kvar fortfarande ;) Det var ju rena hjärntvätten personen hade i lurarna. Vad kul du skrev på slutet ;) du har humor fru glad :D

Ha en fin söndag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

5 september 2010 17:22

Hejsan ja det är lite roligt att studera olika människor ibland.Vi är ju alla olika
och unika och har våra fixa ideer.Roligt du skriver jag har humor det blir jag glad för.
Kramar till dig från fru glad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards