fru-glad

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

MIN KONST.

Av FRU GLAD - 11 september 2010 16:50

   Hur mås det i dag då, mås o mås sa måsen och flög iväg.

Annars är allt lungt här guben och jag har målat, riktigt roligt tycker jag. Vi målar och sörplar kaffe om vartannat.


Här är lite prov på vad jag åstakommit.

 

  


    


Imorgon tänkte vi också måla, måste planera och tänka  lite på motivet och så.


Det finns ju så mycket olika tekniker och så, det vore ju kul att lära sig ordentligt.


Tänk vad roligt det måste vara att kunna försörja sig på sin hobby.


     TJINGELING önskar fru glad

 
 
wiper

wiper

12 september 2010 16:36

Ni är ju konstnärer. Jättefina tavlor, inte visste jag att du målar. Dom två första gillar jag mest. Jag blev då glad att gå in här och få detta till livs.

Ha en fin söndagskväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

12 september 2010 18:50

Hejsan roligt att du tycker om mina målningar.Det är så roligt när guben och jag sitter o målar tillsammans och småpratar o så.Det värmer i hjärtat när jag blir kallad konstnär.Kram till dej från fru glad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards